Teknoloji

Arzum, IFA Berlin 2023’te tanıttığı ürünlerle Avrupa’daki varlığını genişletecek

Türkiye’nin lider elektrikli ev aletleri markası Arzum, inovasyon odaklı geliştirdiği yeni nesil çalışmalarını IFA Berlin 2023’te tanıttı. Arzum Ticaret Genel Müdürü Serhan Giray, Arzum’un küresel marka olma hedeflerine IFA’nın son derece değerli katkılar sağlayacağını belirterek, şunları söyledi: IFA’da gerçekleştirilen işbirliği toplantılarının olumlu sonuçlarının yakın gelecekte başta Avrupa olmak üzere yakın coğrafyadaki satışları olumlu etkileyeceğine inanıyoruz. katma.

Dünya markası olma hedefleri doğrultusunda yurt içi ve yurt dışında birçok fuara katılan Arzum, uluslararası tüketici elektroniği ve teknoloji sektörünün önde gelen fuarı IFA Berlin 2023’te beşinci kez yerini aldı. Arzum, Türkiye ve global pazarda ilk kez satışa sunacağı kişisel bakım, yiyecek ve sıcak içecek hazırlama başta olmak üzere birçok kategorideki 16 yeni eserini, Avrupa’nın en kapsamlı teknoloji fuarı olan fuarda sergiledi. 1-5 Eylül tarihleri ​​arasında son teknolojik çalışmaların ve gelişmelerin tanıtıldığı etkinlik. sergilendi. Hem Türk kahvesi makinesi hem de süt köpürtücü olarak kullanılan cezve ve moka potu tek bir eserde birleştiren Arzum OKKA ailesinin yeni eseri OKKA Rich Moka Pot, standın ilgi odağı oldu. . Saç bakımı kategorisinde Revolution serisinden Arzum Hot Air Styler, Hot Brush ve Hair Curler, beslenme kategorisinden Shake’N Take Neo ve Shake’N Take Dream gibi birçok yeni çalışma fuar ziyaretçileri tarafından büyük beğeni topladı. Arzum eserleri kullanılarak hazırlanan ikramlarla tadım ve deneyim alanına dönüşen Arzum standında Airtasty Sıcak Hava Fritözünün yanı sıra OKKA Rich Spin Pro gibi birçok eser de tanıtıldı.

 

“IFA, Arzum’un dünya markası olma hedefiyle örtüşen bir fuar”

Fuar katılımına ilişkin değerlendirmelerin yapılması Arzum Ticaret Genel Müdürü Serhan Giray, “IFA, Arzum’un dünya markası olma hedefiyle örtüşen ve Arzum’u bu hedefine her yıl daha da yaklaştıran bir fuar. Bu anlayışla, daha geniş bir çalışma yelpazesi ve farklı deneyim alanlarıyla fuara beşinci kez katılıyoruz. Dünya çapında pek çok üretici, tedarikçi, perakendeci ve teknoloji tutkununun ön plana çıktığı fuar, yeni iş birliği fırsatları açısından son derece pahalı. Fuarın Arzum olarak bizim için bir diğer değeri de inovasyon, ürün çeşitliliği ve kullanıcı deneyimi konusunda ne kadar ilerlediğimizi departmanımıza, kullanıcılarımıza ve dünyaya göstermek. Tekrar son kullanıcıya ulaşmak ve eserlerimizi ilk kez onların beğenisine sunmak açısından oldukça heyecan verici bir gösteri alanı. 55 yılı aşkın geçmişimize dayanan tecrübemizi, yeniliğe olan inancımızı, ürün çeşitliliğimizi ve birçok alanda öncü duruşumuzu küresel arenada ortaya koyabiliyoruz. IFA bizim için olduğu kadar Avrupa ve yakın coğrafyalardaki pazarlar için de çok kritik bir yere sahip. IFA’da tanıttığımız yeni çalışmalarımızın ve iş birliği toplantılarımızın olumlu sonuçlarının, başta Avrupa olmak üzere yakın birçok coğrafyadaki satışlarımıza yüksek oranda yansıyacağına inanıyoruz. IFA’nın uluslararası pazardaki mevcut konumumuzu daha da güçlendireceğini ve yeni pazarların kapılarını açacağını öngörüyoruz.”

 

“İnovasyon ve teknolojiyi demokratikleştiriyoruz”

Giray , sözlerini şöyle tamamladı: “Küçük ev aletleri sektörünün marka bilinirliği ve hane penetrasyonu yüksek, lider oyuncularından biri olarak, milyonlara ulaşan ‘dünya markası olma’ yolunda emin adımlarla ilerlemeye devam ediyoruz. Dünyanın birçok ülkesinde konutlar var. Çoklu kanal stratejimiz ile dünya genelinde ulaştığımız hane sayısını her geçen gün arttırıyoruz. Geliştirdiğimiz ürünlerle son kullanıcının hayatını kolaylaştırırken, inovasyonu ve teknolojiyi demokratikleştiriyoruz. Yerel ve uluslararası pazarlara yönelik yeni yenilikçi ürünler ve teknoloji alternatifleri yaratıyoruz. Böylece küçük ev aletleri kullanıcılarına fiyat ve alternatif ürünler arasında seçim yapma özgürlüğü sunuyoruz. Yine sıcak hava fritözü, dikey şarj ve robot elektrikli süpürge gibi niş ürünleri makul bir gelir grubunun erişiminden kaldırıyoruz. Böylece küçük ev aletleri branşının sunduğu konforu üstün kalite ve uygun fiyatlarla herkesin yaşayabilmesini sağlıyoruz” dedi.

 

Arzum Elektrikli Konut Aletleri Hakkında:

Türkiye’nin lider elektrikli ev aletleri markası Arzum, 55 yıllık kesim tecrübesiyle saygın ve yenilikçi bir markadır. Yemek hazırlama, pişirme ve kızartma, sıcak içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım ve ütü olmak üzere 6 farklı kategoride 650 eseriyle Türkiye ve dünyada milyonlarca kişiye satış yapıyor. Türkiye’de bir ilke imza atarak küçük ev aletleri segmentinde yer alan Arzum, tasarım ve yeniliği vazgeçilmez görüyor. Bu vizyonla birçok ulusal ve uluslararası yarışmada prestijli ödüllerin sahibi olan Arzum, aynı zamanda Arzum OKKA markasıyla Türk kahvesi kültürünü dünyaya yaymayı da misyon edinmiştir. Direkt bardağa servis, kavurma ve kendi kendine yıkama özellikleriyle dünyanın her yerine ideal lezzetler sunan Arzum OKKA’s, Türk kahvesinin küreselleşme serüvenine makine analizi oldu. 2020 yılının son aylarında gerçekleştirilen ve rekor talep gören halka arz ile gücüne güç katan Arzum, dünya markası olma yolunda yeni başarılara imza atmaya emin adımlarla ilerliyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haber-ezine.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu